Underbara dagar i Helsingborg

Först vill jag börja med att tacka min dotter Thilde för hennes fina header som hon gjort till mig, jag är verkligen nöjd. Tusen tack!

Igår kom vi hem från Helsingborg efter att ha spenderat en underbar vecka där tillsammans med Ann-Sofie och hennes dotter. Alla fyra landade i Västerås efter en riktigt vidrig färd på sex och en halv timme med SJ utan någon som helst ventilation, men väl hemma var minnet av resan som bortblåst.
Under veckan hade lyxen att få bo i Ann-Sofies systers lägenhet, tusen tack för det Lotta, det kommer jag alltid vara tacksam för. Vi ha även umgåtts med två små söta yorkshireterriers, Moira och Godis som bjudit oss på många skratt under dagarna som varit. Vi har även blivit bortskämda med god mat av Ann-Sofies mamma och man flera gånger så det har verkligen inte gått någon nöd på oss, vi har levt livets glada och lata dagar. Slänger in några bilder och hoppas de talar för sig själva.



Stockrosor pryder gatorna i Helsingborg, vackert!


Fina kyrkogårdar som är "öppna" för allmänheten, en inbjudande plats att vara på.
Sommarfötter i den varma sanden vid Gröningens bad.
Sötnos poserar framför kameran!
Skön kväll på stranden med korvgrillning och "saft" till oss båda :)
Helsingör bjöd på den enda regniga dagen - tyvärr.
Vi åt gudomligt god pizza på Pakhuset, rekomenderas varmt.
Många ute och strosade på gatorna i Helsingör regnet till trots.
Sista ljuva dagen på Helsingborgs finaste strand - Gröningen - innan hemfärden till Västerås!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina bilder vad mysigt gumman ni verkar haft det :)

2011-07-11 @ 19:48:07
Postat av: Anonym

Är du läb

2012-07-14 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0