Clinidermtävling

Yes alla härliga bloggläsare, nu har jag som Buzzador möjligheten att utlysa en tävling med fina priser.

Vem av er tjejer är inte intresserade att prova produkter från Cliniderm?

Som buzzador får jag möjligheten att prova både produkter och tjänster som företag vill ha uvärderade. Jag fungerar som en ambassadör där jag presenterar exempelvis en produkt och ofta innebär detta att jag även delar ut provförpackningar till vänner och bekanta. I gengäld vill jag höra era åsikter om produkten i fråga. Era åsikter och upplevelser tillsammans med mina egna ligger sedan till grund för den rapport jag lämnar på www.buzzador.com. Det är spännande att vara buzzador och detta är ytterligare en spännande kampanj som satt igång.




Cliniderms hudvårdsprodukter är speciellt anpassade efter vårt nordiska klimat och jag måste säga att de redan har imponerats över hur mjuk och skön min hy i ansiktet känns. Nu ska du som min bloggläsare få möjligheten att tävla om 4 st gåvoboxar från Cliniderm

Gåvoboxen innehåller:

Active Protection Day Cream, 5ml
Age Delay Serum, 2ml
Ultra Soft Cleansing Milk, 5m
Barrier Repair, 5ml
Optimal Strenght Night Cream, 5ml
Ideal Balance  Skin Tonic, 5ml

För att vara med och tävla behöver du först svara på tävlingsfrågorna nedan. Svaren på frågorna mailar du till mig tillsammans med en riktigt härlig motivering till varför just du ska vinna produkterna från Cliniderm.  Maila på [email protected]. Samtliga svar hittas på Cliniderms hemsisa: http://www.cliniderm.se. Tävlingen pågår till den 23 januari och därefter kommer 4 vinnare utses och få sin gåvobox hemskickad. Lycka till!!!

Vilka tecken kan synsa på vår hy när vädret är torrt och kallt precis som denna vinter?

Vilken vitamin innehåller Cliniderms Active Protection day cream?

Vilken funktion har Cliniderms nattkräm för din hud?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0