SD in i riksdagen?

Just i skrivande stund infinner sig ett stort obehag.
Ett obehag som är svårt att sätta ord på.
Sverigedemokraterna på väg in i rikstaden - var är vi på väg?
Känner mig djupt upprörd men vägra ändå tappa tron på mänskligheten.
Men hur FAN tänker just nu nästan sex procent av de röstberättigade svenskarna?
Mänskliga rättigheter,
alla människors lika värde.
Vad har hänt med medmänskligheten?
Jag säger självklart inte att vi i Sverige ska förbarma oss över alla invandrare och flyktigar,
men givetvis ska vi fortsätta göra det vi kan.
Vi ska fortsätta vara ett solidariskt samhälle som ställer upp för de svaga,
vi ska baske mig hjälpa de som behöver hjälp.
Tyvärr ser jag bara en lång utförsbacke om skiten kommer in i riksdagen.
Jag är upprörd,
satans upprörd!
Säger som min syster skulle ha sagt, hjärtat sitter till vänster och där ska det stanna!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig Vania....åt vänster :)

2010-09-19 @ 23:10:34
Postat av: CarroLaina

Ja söta Vania... Hu säger ja... känns helt tokigt faktiskt... kraaaaaam

2010-09-19 @ 23:15:40
URL: http://carrolaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0