Vilken helg det blev

Helgen började redan klockan nio i fredags morse med besök som varade ända till kvällen. Helt otroligt att mötas igen efter alla år, ha så mycket att tala om, så många härliga minnen tillsammans. I min bok går i varje fall fredagen till min egen histore som en av de varmaste och mest givande dagarna i mitt liv.

Lördagen var det så äntligen dags att ta på partyblåsan, lägga ansiktet, dricka mängder med vin och jag tror vid närmare eftertanke att det blev ett par snapsar också. Varför skulla Yama och jag leka blygsamma när vi inte behöver? Glada i hågen begav vi oss ut i vimlet och givetvis ägde vi på vårt egna lilla vis. Kanske var vi inte i centrum av allas blickar som jag inbillar mig att vi varit stundtals genom åren men visst var vi bra. Vi rockade efter bästa förmåga och den var bra. Min kväll slutade med ett trött huvud på kudden och i efterhand har jag fått höra att min vän gjorde sig bekant med Gustavsbergsporslinet :)

Ska försöka få lite inspiration nu och skriva det sista på reflektionstentan som ska spegla mina tankar kring  hela lärarutbildningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett par snapsar? Tre eller fyra? Porslinkross tillbringar väll lycka i alla fall, är inte det så;)

Kramiz:)

2009-01-12 @ 22:01:06
Postat av: Benitez a.k.a Wavecut

Ni är två små fyllhundra båda två!s ;-)....GRATTIS till titeln Vania....eller f'låt Fröken Vania!

2009-01-15 @ 16:42:21
URL: http://wavecut.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ni är två små fyllhundar båda två!s ;-)....GRATTIS till titeln Vania....eller f'låt Fröken Vania!

2009-01-15 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0