Vilken förlust för VIK

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att om man vill ta sig vidare och spela med de riktigt stora pojkarna duger det inte med att släppa in fyra mål i sista perioden. Både VIK och Leksand hade elva skott var på mål i sista och VIK tabbade bort sig gång, på gång, på gång och då åker man på pisk. Det är inte okej att släppa en 3-1 ledning hemma, inte alls. Känner mig besviken, förmodligen ingenting emot vad killarna gör. Till deras försvar måste jag dock säga att huvuddomaren Johansson sög och var riktigt vek i sina dombeslut.

Väl hemma nu ska jag försöka plocka undan lite småkrafs, ta ner tvätten och eventuellt diska innan sängen kallar. Gud vad skönt det ska bli med en hel natts sömn, kanske har min begynnande förkylning gett sig iväg tills i morgon bitti, om inte så hoppas jag på att kurera den då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0