Tack alla underbara tjejer!

Ikväll har jag blivit firad av ett gäng tjejer för att jag tagit min lärarexamen, gissa om det värmer mitt hjärta?! Jag ska få gå på massage och bada romeskt, jag ska få handla kläder och köpa skönhetsprodukter för presentkort på diverse butiker. Så tusen tack för att ni anser det värt att fira mig, lilla mig, jag älskar er hela bunten!!!

Idag vill jag också passa på att säga grattis till lilla Bea som fyller år, inte trodde jag att någon från "Sonias gäng" någonsin skulle bli vuxen. Du har motbevisat mig, du har inte bara blivit vuxen, du är en vacker, generös och go kvinna också, så grattis på din dag.

Malin
Linda
Bea
Mary
Marie
Marianne
Milla
Jessica
Lisa
Ulrika
Lotta
Katja
Ann-Sofie



Tack Marie för dikten också!



Vania, min lilla gumma.
Nu är det slut på att flumma.

Tjäna egna pengar i ett yrke som du gillar.
Och inte bara (som tidigare) lära ut bland stora killar.

Att du kommer lyckas bra i din nya karriär det vet vi ju alla,
nu när du dig för fröken ska kalla.

Och vi är ju inte gänget som som spottar i glaset med bira.
Vi vill nu ta tillfälle att din examen fira.

Nu har jag bladdrat på,
om inget alls igen då.

Avslutar med att hurra dig Vania vår underbara tjej.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är HÄRLIGT och se din uppskattning.

Nu får vi flyta in i modellvärlden :-)

vi har några dagar på oss till den 20:-)

kram på dig

2009-01-29 @ 13:25:47
URL: http://lottak.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0