Lite inspiration...

men julen har varit fantastisk!

Firade hemma med lillan, mor, syskonbarn, svågern och PAPPA!!! Helt fantastiskt på alla sätt och vis, hade inte vågat hoppats men nu är han hemma och en enorm trötthet och svaghet till trots kämpar han på för fulla muggar. Juldagen följde vi med pappa till stugan och njöt ytterligare ett par dagar med varandra och utanför är visar världen sitt vackraste och mest glittrande duntäcke.

Gott slut så ses vi snart igen, själv ska jag bara njuta och vara tacksam för min familj och mina vänner, det har Sonia lärt mig!

Kommentarer
Postat av: marie

Gott slut på dig med vännen min, hoppas det kommande året bjuder på enbart positiva och roliga upptåg!

2009-12-30 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0