Påsken i intågande

Av tradition är jag bunden att åka bort från Västerås över påsk. Detta åtagande är inte på något vis tyngande utan enbart förknippat med härliga minnen tillsammans med min bonusfamilj. Säfsen - here we come! Dessutom har jag i ett svagt, berusat ögonblick eventuellt lovat att ställa mig på ett par slalomskidor för första gången på sjutton år. Dumhet eller ren galenskap kan diskuteras i stugorna, jag frånsäger mig allt ansvar på den punkten. Förresten, vem är jag att neka min dotter och bästis ett gott skratt på min bekostnad? Precis min tanke - skratta tills ni kräks för allan del...:)


EN GLAD & ÄGGANDE PÅSK ÖNSKAR JAG ER!


Kommentarer
Postat av: Lotta

En glad och äggande påsk till dig me ;-)

2009-04-09 @ 16:45:12
URL: http://lottak.blogg.se/
Postat av: "Berit"

Graciös som en isprinsessa på höjderna du svävade! hihi. Tack för en superskön helg. Kram

2009-04-14 @ 08:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0