Tankar i kvällen

Jag vill inte gå och lägga mig därför att jag inte vill vakna upp till morgondagen. Morgondagen då vi alla ska samlas för att ta farväl av min kära syster Sonia. Det har gått ganska bra att hålla ihop fram tills nu men nu börjar det bli tungt och svårt. Svårt därför att efter i morgon så känns det så definitivt. Sonia finns verkligen inte mer och det känns ofattbart att ta in. Efter i morgon kommer bara den stora saknaden att finnas kvar, ett stort tomrum efter en så oerhört viktig person för mig.
Lilla älskade Jojis vad jag saknar dig!

Lilla mor och far, älskade Kim och alla vänner vad jag känner med er. Er sorg måste vara så stor och lika ofattbar som det mest obegripbara.

Ändå måste vi mötas i morgon för att säga adjö till vår älskade, vår vän och vår dotter.

Sov så sött!

Kommentarer
Postat av: LindaW

Godmorgon,

Ja det känns tungt idag....men det kommer bli fint Vania! Jättefint!

Ses sen, kram

2008-09-26 @ 08:22:12
Postat av: Marie

En tuff dag i dag för alla som kände Sonia och fick ta del av hennes underbara personlighet. Jag beundrar er alla närmaste som orkat, så overkligt igår att binda blommor till begravning. Kram

2008-09-26 @ 09:22:32
Postat av: Malino

Inte bara den stora saknaden. Utan alla fantastiska minnen som man bär med sig för alltid.. Kram

2008-09-26 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0