Igår var det både frisk luft och pizza på menyn!

Gårdagen startades med en svamptur i skogen tillsammans med min väninna Nippertippan. Vi hittade både kantareller och trattisar som nu ska rensas och torkas. Solen sken och skogen visade sig från sin mest underbara sida. Jag insöp den härliga luften och tilllät mig njuta för en stund, tänka på det som gör mig lycklig och lugn. Ett par bilder finns på Nippertippans hemsida http://hemtillnippertippan.blogspot.com  På den sindan kan ni även se ett par bilder från gårdagens underbara Culturnatta i Västerås som är en återkommande tillställning. Min dotter och hennes kompis fick smida en varsin orm, vi tittade på gycklaren som även är en utbrytarkung. Elddansare vid Svartån spred ett vackers sken i höstkvällen som avslutades med ett besök på den gyllene måsen. Vi åt pizza till lunch så varför inte fortsätta på den nyttiga vägen?

Storstädning och en långpromenad i höstsolen står på schemat!


Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Hej Sötnos! Du är så huslig och duktig!!! Du är hjärtligt vällkommen att städa här också om det är någonting du mår bra av att göra ;)

Ha en skön söndagskväll och kramizar!!!

2008-09-21 @ 18:43:43
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com
Postat av: Labbe

Tjenare, ville bara säga att jag beklagar sorgen,,, ha det bäst/Labbe

2008-09-21 @ 22:50:34
Postat av: Nippertippan

Hej Vännen! Ha en skön måndagskväll! Kramizar :)

2008-09-22 @ 21:21:01
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0