Idag har det brunnit på Viksäng

Ibland händer ingenting på väldigt länge vilket är skönt och biland sker saker som gör en illa berörd. Så skedde idag när ett äldre pars bil började brinna på parkeringen vid Viksäng centrum. Då jag bor granne med paret har jag sett dem åka omkring i sin bild år ut och år in och vårdat den ömt vilket gjorde att jag kände lite extra med dem. Detta till trots kunde jag inte låta bli att ta några bilder som jag sedermera sände in till VLT. Ja jag erkänner att jag är nyfiken också...

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=833501



Dagarna långa spenderas nu tillsammans med min kurskamrat K eftersom vi jobbar för glatta livet för att bli färdiga med vår C-uppsats innan helgen. Tror tyvärr att vi måste ta måndagen till hjälp också även om det hade varit skönt med en dags återhämntning innan den nya kursen sätter igång på tisdag i "Äckeltuna".

Saknar Sonia varje dag, varje stund!

Kommentarer
Postat av: Tina i Falun

Nu måste jag göra det jag länge tänkt, ställa frågan:

Var hittar du styrkan att gå vidare, genomföra dina studier? Ja jag vet, ingen av de våra skulle vilja att vi "sitter apatiska".....

Jag förundras över detta, då jag själv fortfarande "sitter fast"?

Skickar över en varm kram från Falun där snön har kommit inatt men övergått i sanslöst regn under dagen.

2008-11-12 @ 18:13:54
Postat av: Maria P

Hej Vania! Måste bara säga att bilden på dig och Sonia i förra inlägget är så sanslöst vacker. Och jag saknar henne med så otroligt mycket!! Tänker mycket på dig och familjen och sänder en varm kram till er. /Maria

2008-11-13 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0