Grattis kära syster!

Tänk vad tiden går. Jag minns många saker från min uppväxt, de flesta är väldigt härliga minnen. En sak jag minns väldigt tydligt är min lillesysters uppenbarelse. Ganska lång för sin ålder (som höll i sig in i vuxenlivet), långa ben med blåmärken på, långt blont hår ofta uppsatt i ett par tofsar, glasögonen på snedden och alltid med ett stort leende på läpparna. Jo det var lilla syster det, så söt och så oskyldig här i livet.
Idag fyller hon 30 år, är det inte rent förfärligt så gammal hon blir idag (säger jag som fyller 34 om en och en halv vecka), man kan nästan tro att hon är vuxen när allt kommer omkring. Hur som haver så är dessa rader egentligen bara ett sätt att tala om för alla hur värdefull hon är för mig och hur mycket jag älskar henne och ser upp till henne. Idag ska hon firas, det är hon värd flera gånger om då jag inte känner någon som är mer mån om att fira de sina än henne. Idag är det din tur kära S så grattis på DIN DAG!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Tack och tack och tack för att du gjorde min födelsedag komplett.

2008-03-29 @ 17:27:42
URL: http://jojis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0