Nykter idag, rätt skönt faktiskt!

Vilken härlig julhelg det har varit och den är ännu inte riktigt över. Julafton var precis så lugn, mysig och underbar som jag hade förställt mig att den skulle vara. Vilka vänner och vilken härlig familj jag har. Ja jag vet att jag är tjatig på den punkten men det betyder allt att ha dem nära. Saknade förvisso lilla pappa på julafton men det verkar som att han hade det gott på sin sida skogen.

Igår åkte jag över till svågern och det räckte väl med si sådär två glas vin innan fyllan var ett faktum och vi tog våra kassar och gick ner till hamnen i snålblåsten. Träffade på lite nya bekanta och gamla bekanta innan vi snodde en taxi av herr B för att ta oss ner på stan och inta baren på Blue Moon. Fick ett samtal i förmiddags om att jag visst hade lovat ta hand om svågern igår så han undrade hur han kom hem och var hans jacka var... Eftersom jag uppenbarnligen inte infriade mitt löfte så har jag inte en aning, sorry!

Bortsett från min huvudvärk som nu varit ihållande i två veckor mår jag rätt bra, bakis men bra. Huvudet är fullt av en del tankar som snurrar omkring - ja tänk så det kan vara!

God fortsättning på er alla!


Kommentarer
Postat av: Nisse o Birgitta

Vania,

Du är underbar att följa.

Vi önskar dig all lycka i livet!!

Hoppas ditt liv blir lika underbart som vi har det

med de' våra, Sara - Daniel - Erik med sina nära.

Kram på på Dig!

2008-12-26 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0