Det finns hopp för vår skrutthund!

Troligtvis har Wilma åkt på någon typ av inflamation som sätter sig på synnerverna. Denna åkomma kallas Optic Neuritis och vad jag har förstått så kan hon bli helt bra med medicinering (om det nu är det hon har) eller så blir hon inte helt frisk. Bara att hålla tummarna för vår fyrbenta söta bebis, lilla Wilmis!

Igår var jag modig och gjorde något jag aldrig gjort förut...jag tonade håret brunt. Jajamensan, det gjorde jag. Givetvis hade jag inte förväntat mig att pappa skulle tycka det var fint, det tycker han aldrig när jag gör något med mitt hår, vare sig det är klippning, slingning eller något annat. Inte heller hade jag förväntat mig att Thilde skulle tycka det var fint med tanke på att hon gillar sin mamma som blond. Men framförallt hade jag inte förväntat mig att få så många komentarer om att det är fint, klär mig, är snyggt och sexigt. Det sistnämnda får gärna nämnas igen och igen för sexig är inte helt fel att få känna sig i mellanåt...

Tjejmys med kurskamraterna ikväll och julmys med Sonias stora "knäppa" tjejgäng i morgon. Ska bli en mycket trevlig helg, det känner jag på mig. Må så gott alla och njut dagen idag!


Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Vad fin du blev!!! Tur att jag nu har sett bilden, skulle annars kanske inte kännt igen dig;)

Ha det gott!!!

2008-12-12 @ 09:35:41
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com
Postat av: Linda (viksäng)

Får man be allra ödmjukast om en spark i baken, så att även en annan tar sig till frissan??



Många kramar och liten puss

2008-12-12 @ 09:44:16
Postat av: Therese Hallbrink

Hejsan.

Du blev kanon fin!!!! Det klär dig verkligen.

God jul önskar jag Er...

Kramar

2008-12-12 @ 10:55:45
Postat av: Ola

Fiiiiinfint, du passade bra som brunett =)



Ha de gött å krama lilltösen från mig



kramen

2008-12-12 @ 10:55:52
Postat av: Tina i Falun

Jag kan bara hålla med alla, du är kanon i mörkt hår. Precis som Lotta K, tänk att en annan färg kan få människor att se så "hotta" ut....



Kram från ett snödränkt Falun

P.S jag gillar inte snö o vinter, här har vräkt ner sen igår morse....

2008-12-12 @ 11:14:18
Postat av: Anonym

2008-12-12 @ 13:57:03
Postat av: Marie

Du är alltid fin, snygg, smart och sexig (utom i morotsfärgat som jag då sett dig i) puss och kram ha det så kul både i kväll o i morrn

2008-12-12 @ 13:59:44
Postat av: lotta

Värsta brunetten... dina gröna ögon lyser, undrar av vad :-)

puss påre

2008-12-12 @ 14:18:57
URL: http://lottak.blogg.se/
Postat av: Vivi

Foxy och charmig har du alltid vart:) supersnygg i håret. Massor med kramar

2008-12-12 @ 14:38:56
Postat av: Katja

Sexig, Sexig & Sexig. Grrr

Tur att man inte är lebolina, annars hade du banne mig inte haft en lugn stund fröken. :O

Men du klär i allt (vilket jag förvisso tycker är vansinnigt orättvist)..

Häftigt och moget tycker jag.

Hur ser din fredag ut?

Puss på kinden!

2008-12-15 @ 22:57:24
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=27399

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0