Du hade inte rätten att dö från mig!

Vad fan ska jag säga?
Jag är fortfarande förbannad över det som hänt.
Det skedda har lämnat mig med en stor ilska.
Hur fan kunde det bli som det blev?
Vem fan var du som tog dig friheten att få cancer och dö?
Hur fan tänkte du,
hur fan menade din kropp med att lämna mig här?
Faktum är min fina, underbara syster att jag sitter fortfarande här och saknar dig!
Det finns fan ingen i universum som kan sakna dig på precis det vis jag gör.
Dagar går,
dagar passerar förbi,
rentav i revy,
men Sonia Elisabeth Ström,
du hade aldrig rätten att bli sjuk och försvinna från mitt liv.
Du hade skyldigheten som min yngre syster att alltid finnas kvar i mitt liv.
Det finns dagar jag inte orkar utan dig,
du borde varit här hos mig.
Jag är orätttvis,
ja,
jag vet Sonia,
men det är min saknad efter dig,
efter dina vackra andetag.
Du fattas helt enkelt mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade din systers blogg (så fantastiskt stark och vacker) av en slump... Läste... fastnade... läste och läste... hittade din blogg. Vill göra ett avtryck av medkänsla, ett avtryck... Känner er inte alls men känner det gör jag så att bröstet värker och tårarna faller ned på mitt arbetsbord...

Tänder ett ljus för er i kväll...



Mvh/ Dominique

2010-12-13 @ 13:14:31
Postat av: Vania

Tack för dina fina ord Dominique

2010-12-16 @ 18:03:08
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 19:06:32
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Jojje

Fann era bloggar när jag sökte på osteosarkom,
Även jag har mist min dotter i osteosarkom.
Hon var också yngst av tre döttrar men han bara
bli 13år.
Ser sånna likheter i sjukdomsförloppet när jag
läser om Sonias kamp.
Att man inte kommer framåt i denna fruktansvärda
sjukdom är under all kritik.
Undrar om det finns en mening med att dessa underbara
änglar fick en så kort tid här på jorden.
Tack för att ni har delat med er av era fina bloggar.
Mvh Jojje



2012-11-25 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0