I morgon skulle du ha fyllt 32 år

Grattis Sonia!
Kan du höra mig där du är?
Jag vill så gärna gratulera dig eftersom det är något jag alltid gjort.
Det känns så konstigt att inte kunna lyfta luren och säga det enkla ordet till dig.
Andra gången nu som jag ska ta mig igenom din födelsedag utan dig.
Jag måste få fira dig vackraste syster på det enda vis jag kan och det är genom att dricka en öl vid din grav i morgon efter jobbet. Jag behöver den stunden till att minnas och till att glädjas.
26 mars är din dag, det kommer alltid vara din dag.
Du fattas mig och jag därför måste jag hålla alla små bitar av dig vid liv.





Grattis Sonia Elisabeth!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, har läst både din systers och din blogg, och din syster var så underbar, och under all denna smärta så delade hon med sig av sitt liv både glädje och sorg, Du får gratta henne från mig...Kramar...

Du skriver så fina dikter...

2010-03-26 @ 08:30:25
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej.



Jag undrar om du kan kontakta mig på min mail: [email protected]

Jag har en fundering men vill inte skriva här då många kan läsa det.



Skickar dig en styrkekram och tänker på er idag.

2010-03-26 @ 09:39:14
Postat av: Stefan Hansson

Fina underbara människa och kvinna...Ja, jag pratar om Dig Vanja!!! Tänker på Dig!!!



KRAM//Stefan

2010-03-30 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0