Rädsla

Nu har jag ytterligare en familjemedlem som ligger på sjukhus och kämpar för sitt liv.
Jag är rädd och oron tär på mig.
Hur ska jag göra för att tänka på annat än pappas kamp för sitt liv?
I morgon ska de göra en biopsi på levern,
den vill inte riktigt komma igång ordentligt.
De jämför det så fint med en motor som inte går på alla cylindrar.
Jag vet att det brukar bli såhär,
läkarna har berättat det och jag har läst om det.
Gör det mig lugnare?
Inte ett dugg,
jag vet att det också kan gå åt skogen.
Läkaren är optimistisk,
betyder det att jag också är det?
Alla värden är bra,
pappa är stark, han vill leva.
Jag försöker tänka på allt det positiva.
Allt det som komma skall - när pappa är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Tess

Förstår din oro, stora styrkekramar till dig o hoppas att allt går bra för din pappa. Kraaaam

2009-10-25 @ 19:20:38
Postat av: Charlotte P

Fina Vania.. Tänker på dig och ber till högre makter för dig och de dina att allt kommer att gå bra... det måste det göra!

2009-10-25 @ 22:50:59
Postat av: Lotta K

Oro är tärande - sänder massa styrkekramar till dig, håller med ovanstående talare, jag ber till högre makter.

varma kramar

2009-10-26 @ 09:14:27
URL: http://lottak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0