Ibland måste bevisen få tala för sig själva!



Lugn och städad



Min och Millas obligatoriska :)



Nu börjar spriten bli inblandad...



Rom är gott (och nyttigt)!



Intressant hur romen och colan blandas i glasen...



Och inte ramlade jag heller!



Efter alkoholintag måste blodtrycket kontrolleras!



Fuck blodtrycket, let's dricka mer sprit!



Jag försöker mig på något avancerat konstnummer, mycket, mycket svårt!



Jag försöker få med alla snygga på bild men fokus hamnar åt helvete. Alkoholen är givetvis boven i dramat!



Dags för kvällens sista posé innan krogen kräver vår uppmärksamhet.

See you!

Kommentarer
Postat av: yamamilla

En underbar kväll med underbara människor.. Tänk va de är bra att jag fick låna kameran så att alla andra får se hur tokig du är.. haha

2009-07-15 @ 22:46:04
Postat av: Glitterblomma

Vilken fin tunika du har!!! Kramar!

2009-07-21 @ 08:24:14
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Kim

Hej fina Vania!

Har aldrig skrivit tidigare, men ja har LÄNGE följt Din och Din systers blogg... Har LÄNGE LÄNGE velat skriva ett par rader till Dig, men inga ord har känts "bra nog"...



Jag var kollega me Din syster...både på Kungsleden & sen på SveaReal... Dock arbetar ja på vårt Malmö kontor!



Vill bara säga att Du skriver fantastiskt bra & ja

tänker fortsätta följa Din blogg SÅ länge Du skriver...



Kram,

Kim



Ps. Din tunika är otroligt fin... Får man fråga var den är inhandlad?

2009-07-22 @ 10:30:53
Postat av: Vicktoria

Full - möjligen.

Snygg - absolut!



:)

2009-07-29 @ 17:18:02
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0