Faaaaan!

Hur stor är den så kallade slumpen egentligen?
Den dag när vi alla i familjen ville samlas kring Sonias grav och minnas henne och hedra hennes minne, den 3 september i år, den dagen ska pappa vara tvungen att ligga på lasarettet. Ligga inlagd på Akademiska i sin ensamhet för att ta prover som är nödvändiga. Vilken dag som helst utom just denna dag hade känts okej, men inte den tredje... I sorgen över sitt barn ska han behöva uppbåda all styrka för att orka göra det som moste göras. Han har inget val, jag vet det, han vet det, men det känns likväl så svårt och tungt!

Samtidigt vill mitt hjärta och min själ tro och hoppas att det finns någon positiv  mening med att det sker det datumet. Kanske är det så att all positiv energi är samlad kring min pappas väl och ve just då, i den stunden - speciellt i den stunden!

Kommentarer
Postat av: Charlotte P

Det måste vara nån mening....

2009-08-25 @ 15:36:33
Postat av: Lotta K

Livet är orättvist!

Håller med att det borde vara någon positiv mening med detta.

Kramar

2009-08-26 @ 07:58:07
URL: http://lottak.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Som du skrev...det måste ju vara så att all energi , all bra energi och att din syster är hos din pappa JUST just det datumet...

Lycka till, tänker på er! Kram!

2009-09-01 @ 00:00:58
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: anna

Hoppas verkligen det går bra för din pappa...kram anna

2009-09-01 @ 16:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0