Rättfärdighet är ta mig fan den största synden!

Jag blir rent äcklad av att han ens har mage att höra av sig över huvud taget.
En sjuk hjärna kan förvisso inte förväntas agera på ett annorlunda sätt,
antar jag.
Vissa människor anser sig alltid ha rätten att göra som de vill,
moral och lag till trots.
Inte fan blir jag förvånad över hans handlande,
inte det minsta.
Egentligen är han rätt skrattretande den lilla "ingentinget".
Jag vill, jag tycker, jag behöver, jag tar det jag vill ha - är vanligt hos dessa rättfärdiga idioter,
den här "mannen" är inget undantag.

Mitt agg och min ilska är ingenting i jämförelse med det en annan liten individ känner för dig.
Dina rättigheter är ingenting i jämförelse med dina skyldigheter!!!
Du har redan förbrukat och förstuttit dina chanser för all framtid!!!
Du kan rättfärdiga ditt handlande hur mycket du vill men faktum kvarstår - du är INGENTING!

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

BRA! Stå på dig! Låt honom bara vara det ingenting han är. Man ska inte ge vika! Kram!

2009-04-26 @ 21:28:10
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Marie

Jag blir upprörd med, vilken jubelidiot han är! Tur att lillan har en sån bra morsa som du som vågar stå på dig. Puss

2009-04-27 @ 08:43:34
Postat av: Katja

kramar om

2009-04-27 @ 10:41:01
URL: http://www.finest.se/userBlog/?uid=27399
Postat av: Daniel

Vilken idiot.. drar sig i knytnäven

2009-04-27 @ 21:54:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

en egoist,

en energitjuv,

en bekräftelseknarkare

usch å fy fan...

2009-04-28 @ 07:54:22
Postat av: Linda

Styrka Vania, det är vad du är för mig! Det du gör för din sessa, och alla andra kommer du få tillbaks tusenfalts... fortsätt som du gör.Du är fantastisk!

2009-04-30 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0