En vanlig torsdag

Dofterna skvallrar om att sommaren är nära. Solen skiner och det är så skönt att leva. Vi får aldrig glömma att uppskatta de små sakerna i livet!

Igår hade min dotter en underbar födelsedag vilket resulterade i att hon i går kväll hade svårt att somna efter allt stohej. Som förälder är det underbart att se sitt barn fylld av lycka och tacksamhet. I oktober ska vi båda åka med min goda vän och hennes dotter för att se Pelle Svanslös på Intiman, det var kanske den bästa presenten av alla. Rent generellt så uppskattar jag upplevelsepresenter för dem bär man med sig resten av sitt liv och minnen är underbara att ha och kunna plocka fram ur sitt innersta ibland.

Idag är det alltså en vanlig torsdag och jag ska passa på att ta en långpromenad och insupa alla dofter och all grönska runt Mälarens strand.

Tack alla för i går!

image2

Coola flickor på Melodifestivalen i Västerås 2008! :)


Kommentarer
Postat av: Yamamilla

Va glad jag blir att ni ser fram emot teaterbesöket
Vi längtar oxå...=0)

2008-05-22 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0