Du är mitt allt!

Att älska och vara så sårbar är skrämmande.
En känsla svår att sätta ord på.
Att du skulle komma mig så nära, så fort, var något jag inte var beredd på.
Du fyller mig med ett sådant lugn samtidigt som hela jag är i ett känslomässigt stormande hav.
Att få krypa in i din famn, att somna på din arm är allt jag någonsin drömt om. Du är precis allt jag hoppats på men aldrig fått uppleva, tills nu.
Varje gång jag hör din röst, varje gång jag ser dig försvinner allt annat, det finns bara du.
Varje gång du går är jag livrädd att du ska försvinna från mig, att lyckan bara spelade mig ett spratt.
Jag blundar och kan känna din smekning på min kind, dina armar som håller om mig.
Hos din vill jag stanna, hos dig vill jag höra hemma - idag och alla dagar.
Du är kärleken personifierad för mig och jag är så evigt tacksam att du kommit in i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0