Är du besviken på mig nu mamma?

- Är du besviken på mig nu mamma?

Det frågade min dotter mig med tårarna i ögonen och gråten i halsen i morse efter att hon tagit mod till sig och berättat. Berättat att hon nog vill köpa sig en annan examensklänning än den hon så omsorgsfullt valde ut efter en eftermiddags hets på stan. Hon säger att det är slös med pengar och onödigt. Hon har rätt i det hon säger men vem är jag att neka henne att köpa det hon vill ha för sina egna slantar. Förmodligen har hon lärt sig något viktigt av detta, men besviken på henne? Aldrig!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta K

ååå vilken klok unge... de är för härliga!!

puss

2009-06-03 @ 08:17:01
Postat av: lilla M

Lilla söta snuttis då...

2009-06-03 @ 08:41:19
Postat av: Glitterblomma

Nej hur och varför skulle hon gjort dig besviken. Hon är en fin tjej din tjej, det har jag alltid tyckt! Vi får se om jag kommer skymta henne i klänningen på avslutningen :)

2009-06-03 @ 13:56:46
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Tina i Falun

Åh dessa härliga barn, stackars "liten" vad hon ska ha våndats för detta, men tur hon har en sån supermamma som du. By the way, vi gör väl sånt fortfarande, lär vi oss nått??? Sometimes....



Kram från ett Falun som idag haft snö-glopp, har jag flyttat till fel län mån tro.....

2009-06-03 @ 19:53:14
Postat av: Vicktoria

Modig och fin.

Vilken fin relation ni har.

Vackert!



Kram, V

2009-06-04 @ 19:04:08
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Gliterblomma

Du...jag länkar, får jag det?

2009-06-09 @ 13:07:13
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0