Tack för alla gratulationer!

Jag säger ju det och jag säger det igen - vilka fantastiska vänner jag har! Gratulationerna haglar och jag kan inte annat än känna mig ödmjuk över allt beröm jag har fått under dessa år och alla ni som trott på mig. Blev faktiskt glad när jag läste en kommentar från gårdagens inlägg där en person inte hade trott det om mig men var ödmjuk nog att erkänna att denna haft fel och gratulerade mig. Jag är inte förvånad att den personen inte trott på mig med tanke på att alla som känt mig innan jag blev såhär "vuxen" vet att jag och skolan var en ganska dålig kombination. Känns skönt att saker och ting kan ändras, det är jag faktiskt ett bevis på. Skolan är kul, förbannat jävla rolig till och med. Att lära sig, att insupa kunskap och uppnå förståelse är en riktigt skön känsla!

Nu väntar jag bara på att få skriva på mitt jobbkontrakt så börjar jag jobba den 19:e!

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0