Förkyld men jobbar ändå

Inte är det ett dugg synd om mig inte! Jag har ett jobb att gå till med härliga ungar, trevlig personal och artiga föräldrar men nog fasiken hade jag önskat att jag skulle ha varit frisk och mitt vanliga, glada jag när jag började i måndags. Ingenting som inte lite alvedon och kortisonspray kan råda bot på hoppas jag.

I söndags fyllde min yngsta gudson 3 år och idag är det äldsta gudsonens tur att fylla tvåsiffrigt. Grattis säger jag till båda mina älsklingar men idag hoppade jag och lillan över tårtan då kära mamma M lämnade sitt jobb med ett härligt illamående inom sig. Nej tack till magsjuka säger jag snällt men bestämt :)

Helgen har varit mysig på alla sätt och vis, gått från en redig fylla till mys i soffan. Precis som en riktig helg ska vara med andra ord.

Ikväll blir det tidigt isäng för i morgon börjar jag jobba redan halv sju - hujedamig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi firar sen, nog med sjukdom för dig snuttan. Känner mig faktiskt inte riktigt kry ännu en härligt bubblande känsla i magen..puss ses när jag är helt frisk

2009-01-22 @ 09:51:36
Postat av: Anonym

Krya på dig!!!

kramkram

2009-01-22 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0