En dikt till min vän Milla!

Den är något sen, tanken var att hon skulle ha fått den till jul men den kommer nu i stället :)

Milla min vän Du är värd din vikt i guld.
Tänk vad underbar det kommer att kännas när Du äntligen kommer förstå,
att Du har rätt att älskas för Din egen skull.

Du besitter underbara och fantastiska egenskaper,
som Du mer än gärna delar med Dig av.
Till mig och alla andra som gärna vill bli kallade Dina kamrater.

Det finns någonting som Du måste våga lita på
även om det kan vara svårt att släppa kontrollen.
Att min kärlek till Dig är uppriktig måste Du min vän förstå.

Du varma, givmilda och goda individ.
Att få vara Din vän är för mig så oerhört stort.
Att jag vill vara det i dag och i all evig tid.


Vania Ström december 2008

Kommentarer
Postat av: yamamilla

Åh.. gu va du är söööööt

tack älskade lilla söta människa...=0)

2009-01-05 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0