Härlig helg!

Fredagen inleddes med modevisning i ABB Arena. Ginatricot i samarbete med VIK bjöd på en härlig kväll med modevisning, buffe, vin, dessert och ett VIK-hockey som slog Huddinge med 4-0. Givetvis försökte jag mig på att "leka modell" också även om det kanske gick si sådär. Hur som haver hade vi jävligt skoj vi åtta tjejer som sminkade oss, böt kläder på rullande band för att hinna ut och visa upp oss i nästa outfit, försökte posa i takt till musiken och sist men inte minst försökte vi ge attan i att snubbla... Vi lyckades!!! Tack till Marianne, alla tjejer och Ginatricot såklart!

Lördagen inleddes med att jag låg länge och väl i sängen och tittade på både skidskytte och längdåkning och njöt i fulla drag. Lite senare när jag äntligen tog mig upp begav vi oss iväg på kryssning på den stilla Östersjön (tack och lov). Jag, M och båda småtrollen roade oss kungligt och rockade loss till Nanne Grönvall.

Nu så är den förhatliga tisdagen snart över och helgen närmar sig så sakteliga igen. På lördag är det dags att slå klackarna i taket, det var alltför länge sedan :)

Här gör jag ett tappert försök att ge sjutton i att snubbla :)
Här gör jag ett tappert försök att inte snubbla... :o

Kommentarer
Postat av: Cilia

Vilken läckersnäcka!

2009-02-24 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

fina firren, sörru

flera bilder kommer

2009-02-24 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0