Födelsedagar kommer och går på löpande band

Halva min släkt fyller i månaderna mars och april vilket betyder att periodvis är det hektiskt med alla som ska uppvaktas till höger och vänster. Torsdagen den 2 april fyllde lilla pappa 62 år vilket givetvis var värt att firas även om han helst skulle låta bli om han fick välja. Jag tycker dock att med hans alla kroppliga problem är varje år till i livet en bedrift, så grattis lilla pappa. I lördags, närmare bestämt den 4 april var det så min tur att fylla halvjämt med mina 35 år - grattis Vania. Fast jag hade tänkt låta bli så kom jag inte undan att bli firad av mina kära vänner och min familj, tack alla ni som uppvaktade mig på bästa sätt. Idag den 8 april fyller så systerdotter Jennifer hela 11 år. Ibland när jag blundar undrar jag var alla år tagit vägen men i samma stund som jag tittar på min förslappade kropp så förstår jag att de faktiskt har passerat även om jag inte varit med på tåget hela vägen så att säga... I morgon skulle mormor ha fyllt år om hon fortfarnade varit i livet och på måndag den 13 april fyller kära svågern Kim år vilket också måste firas på ett eller annat sätt. Utöver kära släkten så har jag faktiskt ett par vänner som också vill klämmas in i detta födelsedagsstim. Grattis på oss alla! :)



Milla, jag och Jörgen!

Kommentarer
Postat av: Therese Hallbrink

Hej.

Du glömmer dina kusiner och din morbror som också fyller år i april. ler

Kram på dig å grattis återigen, fast denna gång i efterskott.

2009-04-09 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0