Neeeeeej

Fy vad tom, trött och ledsen jag känner mig.
Inte för att Sverige förlorade utan för att de gav bort vinsten genom en urusel första halvlek.
Jag har följt deras kamp och vet hur bra de kan spela. Ni såg väl matchen mot Spanien?
Så skulle de ha spelat, då skulle de ha vunnit, kanske.
Visst hade det ändå varit roligt att fått se Sverige i kvarten, kämpandes mot Holland.
Förmodligen skulle det ändå ha tagit slut där men ack så härligt det skulle ha varit.
Ja ja, ingen idé att gråta över det som redan varit.

Nu ska jag och gosan krypa till kojs här i stugan och jag kan garantera att vi komme vaggas till söms av min kära fars snarkningar. Detta är livet när det är som bäst och på fredag kommer, syster med sambo, mamma, bästa väninnan M med sin familj. Life is great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0