Redan onsdag

Det är redan onsdag och det går över mitt förstånd att jag nu bara har åtta arbetsdagar kvar innan jag tillsammans med min dotter och alla andra nära och kära äntligen ska få njuta av sommaren. För övrigt lovar jag att lagom till nästa fredag kommer sommaren vara som vackrast - solen värma och fåglarna sjunga en liten lite serenad för att hälsa mig välkommen till friheten.

Idag kom ett välkommet tillskott för mig i bloggvärlden då min väninna lilla Nippertippan från Soumi har bestämt sig för att börja blogga också, där kommer jag trivas, där kommer jag skratta och gråta åt hennes härliga humor och självironi. Läs henne gärna på http://metrobloggen.se/nippertippa.

Igår kom min kära syster hem från lasarettet, det var riktigt skönt att se henne i sin rätta miljö igen och kanske ännu roligare var att se hur hännes kära sambo fixade och donade hemma för att göra hemmet så användarvänligt som möjligt för henne. Han ställer verkligen upp och gör vad han kan -  kärleken är ett faktum. 

Igår var min dotter med sin gudmor och hennes familj, de badade och njöt av varandra medan jag var tvungen att jobba. Såna vänner är ovärdeliga, min M ÄR ovärdelig.

Åter till att vara sådär överdrivet trevlig och glad att jag kärks på mig själv i åtta timmar framöver... Tack och lov för Karin!

Kommentarer
Postat av: heidi

Puss på dig! Solen skiner en stund även efter klockan fem? En stund! /heidi

2008-07-16 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0