Huvudvärk

Ja jag vet att den är självförvållad men det till trots tycker jag att det är riktigt synd om mig nu. Faktum är att det varit synd om mig och mitt sketna bakfulla huvud ända sedan i natt när huvudvärken attackerade mig med full kraft. Såhär i efterhand tror jag att det hade med mitt och fröken L:s graciösa "hedbangande" i schlagerbaren på BMB att göra eller så har det möjligtvis med spriten att göra. Jag väljer att gå på det förstämnda då jag gärna vill se mig själv som en grymt begåvad "superska" av högsta klass i paritet till en sketen amatör. Hoppas ändå att mitt något avdankade anlete inta avskräckte den goda Nippertippan att följa med mig ut i vimlet fler gånger.

Soffan - here I come!

Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Stackars lilla - har du mått illa? Vissa har inte haft möjlighet till det. Upp o hoppa fånga dagen kl 9 o ut o jobba och bli uppäten av bromsar.

Hoppas du nu mår bättre önskar din flera liter lättare (ang bromsar) Nippertippa. Klart blir det igen:)

2008-07-21 @ 02:21:39
URL: http://metrobloggen.se/nippertippan
Postat av: Sonia

Haha, sedan när var du en "begåvad superska av högsta klass"? Det var innan du fyllde tjugo ska jag be att få upplysa dig om. skrattar



Därmed inte sagt att jag inte lider med dig. Två gånger på raken nu, som du mår så illa. Pluttan då...

2008-07-22 @ 04:26:37
URL: http://jojis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0