Förlovning & kärlek

Kärleken är få förunnat och när den kommer hoppas jag att den ska stanna för evigt. Tänk att få vakna var dag och känna sig älskad och få ynnesten att älska tillbaks. Jag har en mycket god vän som i sitt liv gått på många törnar, kämpat sig igenom en hel del svek och gått sig trött i motvind. Nu känns det som om lyckan har vänt för honom, han har mött någon som han känner sig hemma hos, får vara sig själv tillsammans med och känner sig älskad av. För några veckor sedan var han och hans käraste på en resa i medelhavet och där förlovade de sig. Jag vill gärna tro romatiker som jag är att cikadorna sjöng, måsarna log, solen värmde och stjärnorna tindrade när de gav löften till varandra om evig vänskap och kärlek.



Så grattis älskade K och M - All lycka till er nu och i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Semester-time!!! Var är du? Försökte nå dig igår. Men hörde bara din vackra röst "Hej det här...". Är ni redan ute o reser? Vi håller på o packar. Ha det skönt nu :) så hörs vi sen

2008-07-26 @ 01:01:42
URL: http://metrobloggen.se/nippertippan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0