Snott från LottaK

Nej, jag tänker inte utmana någon men såhär svarade jag på frågorna som följer!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Greys anatomy
2. Desperate Housewifes
3. NipTuck
4. One Tree Hill
5. Gossip Girl
6. Design Simon & Thomas
7. Prison Break
8. Roomservice

8 saker jag gjorde igår
1. Skrev på C-uppsatsen
2. Tvättade
3. Lagade mat åt mamma och Thilde
4. Fikade med H och hennes barn
5. Handlade mat
6. Lästa kurslitteratur och skrev
7. Hjälpte Thilde med matteläxan
8. Sökte två jobb

8 saker jag ser fram emot
1. Julmys med Sonias tjejgäng
2. Julmys med "mina" tjejer på lärarutbildningen
3. Julafton med Milla och Ellen
4. Julförberedelserna och alla vackra julsånger som spelas
5. Nyår hos Larssons
6. Att få ge av det jag har till de som vill ha det
7. Att få möjligheten att fortsätta vara en bra mamma
8. Att tomten kommer till jul

8 favoritrestauranger
1. Maries kök
2. Ann-Sofies kök
3. Lottas kök
4. Mitt kök
5. Kenneths kök
6. Resaturang DiSpagna
7. Pappas kök
8. Där det serveras god kebabpizza

8 saker på min önskelista
1. Att mor och far ska finna sin glädje igen
2. Att jag ska få ett jobb
3. Att vi alla tar ett större ansvar för miljön
4. Komma igång med träningen för tusende gången
5. Att min ångest ska släppa
6. Att jag ska finna energin att vårda vänskapen med mina älsklingar
7. En ny soffa
8. Att 2009 kommer bli det nya turåret när allt som skett får en större mening!

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Malin Dahlgren

Hej Vania!

Jag är oxå bra på att laga mat...:)

2008-12-12 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0