Här sitter jag, lite lagom nervös och förväntansfull...

Precis så känns det i skrivande stund, en ganska skrämmande känsla på samma gång som den är skön. Några detaljer kommer inte att delges över huvud taget utan den som är nyfiken kan få fortsätta att så vara.

Den poetiska ådran i vår familj har alltid varit tillskriven min älskade, saknade Sonia även om jag också alltid tyckt om att skriva. Ibland har jag gjort några tappra försök att både skriva berättelser och dikter. Det sistnämnda har jag väl fått till några genom åren men det naturliga flödet med orden som Sonia alltid haft, nej det är bara en önskedröm att äga. Tänkte ändå såhär ett par dagar innan nyår lägga ut en dikt från mig.

I don't want to admit,
but when I look deep inside
I find a smaller me
who just want's to cry


Cry, cause she's lonely, sad
and out of luck.

She want's to move forward
but somehow always seem to get stuck.


Maybe it's wrong
always struggle fore love.

And that's why she ends up alone
no matter how.


Her shattered  heart is
longing to belong.

For once in her life feel needed,
she's waited to long.


She looks at me from
deep within.
Sadly smiling:

You'll find love, you'll win.



Kommentarer
Postat av: Anna Björkström

Vännen! Jättefin! Det är fler än din älskade syster som har den ådran, lovar.

Hoppas du fortfarande är förväntansfull, det är ju en härlig känsla. Ha det bra på slutet av året så ses vi nästa år.

Kramar Anna

2008-12-30 @ 11:43:16
Postat av: Tess

Från hjärtat skrivet, så sant d är givet!

Ha ett riktigt Gott Nyår Vania!

Jag håller tummarna för dig och hoppas att det nervösa, förväntansfulla blir så där toppen som bara en sån känsla kan bli i slutänden ;)stor nyårskram till dig

2008-12-30 @ 13:20:05
Postat av: Lotta

Du gör det igen, skriver så målande.

En stor eloge till dig.

Puss på dig och

GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-30 @ 18:03:07
URL: http://lottak.blogg.se/
Postat av: E

Gott Nytt År på Er! Hoppas 2009 blir alldeles, alldeles underbart för oss alla!



Kram//E

2008-12-31 @ 10:38:22
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0