Jag tror

Jag tror att jag om bara några minuter ska stänga av datorn, gå ut i källaren och börja rensa. Det är vad jag tror, vad som faktiskt kommer att ske är en helt annan femma.

Dottern är på träningsläger och i stället för att vara social och umgås med mina vänner sitter jag hemma och myser i min ensamhet. Det är ljuvligt med tystheten ibland.

Pratade nyss med min syster och hon lät riktigt pigg på rösten. Hoppas verkligen den avspeglar verkligheten och att hon inte håller fasaden uppe för att hålla mig lugn. Vill bara att hon ska bli bättre snart, bättre så hon får komma hem och vara där hon hör hemma och inte på ett sterilt sjukhus. Jag vet att de flesta som arbetar där är fantastiska men det är här hon hör hemma.

Jag tro för övrigt på ödet. Ett öde vi själva styr...

Kommentarer
Postat av: Nippertippan

Nää...inget kul i källaren...

Det är skönt "ibland" bara sitta vid datorn...oups...är klockan så där mycket? Hahaha! Vi får ta fika till exempel på måndag förmiddag när våra döttrar sitter i skolan. Vad sägs? Hem till Nippertippan!

Kram :)

2008-08-16 @ 23:47:53
URL: http://hemtillnippertippan.blogspot.com
Postat av: E

Tänker på er alla och hoppas verkligen att allt ordnar sej till det bästa! Hon är tapper din syster! Och jag förstår att det måste vara rejält tungt även för er som står henne så nära. Man önskar verkligne man kunde trolla...



Jag hoppas du kom iväg och fick källaren städad, jag är ju en sån där knäpp människa som finner såna aktiviteter högst tillfredsställande. Efteråt! :0)

2008-08-17 @ 13:29:05
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0